niedziela, 25 września 2016

CHANGE




Mówią, że zmiana fryzury symbolizuję zmiany w życiu kobiety. Coś chyba w tym jest.
Przez długi czas swojego życia bałam się eksperymentować. Zawsze miałam długie włosy w kolorze ciemnego brązu, do czasu klasy maturalnej. Wtedy inna była też moja osobowość i podejście do życia. Nieśmiała i zakompleksiona dziewczyna, która za bardzo nie wiedziała czego chcę od życia. Kiedy poszłam na studia i przeprowadziłam się do innego miasta, zmieniłam też kolor włosów. Miało to symbolizować nowy rozdział w życiu m.in. po dość destrukcyjnym i toksycznym związku.
Każda zmiana jest dobra. Wynosimy z niej jakąś lekcję, wyciągamy wnioski, nieraz ponosimy konsekwencję. Czasami robimy to, aby przypodobać się komuś i jest to fajne, jeżeli nie narażamy na niekorzyść w żaden sposób swojej osoby. Kiedy ta zmiana nie niszczy nas od środka. Bo przecież powinniśmy otaczać się tylko dobrymi ludźmi.
Czasami też potrzebujemy jakiejś zmiany, aby wprowadzić odrobinę świeżości do swojego życia i swojej codzienności. Moja zmiana była dość radykalna i spontaniczna. Cały czas przyzwyczajam się do swojego nowego wyglądu, ale nie żałuję. Bo w życiu można żałować tylko tego, czego się nie zrobiło. Miłej niedzieli !

KiSS.


Bluzka - PROSTO
Buty - NEW BALANCE
Torebka - H&M
Spodnie - ZARA
Case - MEGAWEAR
Kurtka-ZARA
Zegarek - TIMEANDMORE









3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz♥

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny