wtorek, 27 września 2016

BEAUTY LOVE






Witajcie Kochani w piękny i słoneczny wtorek! Przynajmniej taką pogodę mamy w Warszawie -).


Dzisiejszy post z serii nowinek kosmetycznych i tego, co jest warte naszego zainteresowania.
Ostatnio miałam przyjemność współpracować z marką Eveline. Otrzymałam ogromną paczkę, w której znalazło się mnóstwo nowości, które szybko polubiły się z moją kosmetyczką.



1. Pomadki z serii VELVET MATT-zdecydowanie mój ulubiony produkt. Bardzo trwałe i baaardzo matowe. Długo utrzymują się na ustach. Obydwie zawsze nosze przy sobie. Kolor nude-idealny do pracy i na co dzień, natomiast czerwień znakomicie sprawdza się na wieczorne wyjścia.



2. Express Face Care-krem do twarzy pod prysznic. Mega przyjemna konsystencja i zapach. Cera po nim wygląda na świeżą i wypoczętą. Każdy może wybrać krem do swojego typu skóry. Ja ze swoją nadwrażliwością na kosmetyki postawiłam oczywiście na krem do cery wrażliwej.



3. Peeling do ust w formie pomadki-z pewnością świetnie sprawdzi się jesienią. W tym czasie szczególnie trzeba zadbać o usta, które są dość newralgiczne i bardziej narażone na wszelkie wahania temperatury.



4. Baza pod cienie-jeżeli ktoś lubi podkreślone oko i zależy mu, aby efekt utrzymywał się bardzo długo, koniecznie musi wypróbować ten produkt. Testerką była moja mama, która zawsze lubi mieć pomalowane oko. Dodam jeszcze, że miała już bazy innych firm i żadna nie spełniła jej oczekiwań. Więc bez wahania postanowiła użyć bazy z firmy Eveline . I wiecie co? Kosmetyk bardzo ją zadowolił, ponieważ nałożony rano cień utrzymał się całe dwanaście godzin w pracy.



5. Tusz do rzęs ALL IN ONE-świetna szczoteczka, mega efekt i rewelacyjnie wydłuża rzęsy. Przede wszystkim nie niszczy, nie skleja i nie kruszy naszych naturalnych rzęs.



6. Balsam do ciała o zapachu migdałowym - uwielbiam, a wręcz kocham wszelkie kosmetyki co pielęgnacji skóry. Zazwyczaj mam bardzo wysuszoną skórę, więc śmiało mogę napisać, że tonami wcieram w siebie sporą ilość nawilżaczy. Ten balsam zachęcił mnie przede wszystkim zapachem, ale także zostawia po sobie super nawilżenie.



7. Paleta modelująca twarz 3w1 - rewelacyjne połączenie, trzech kosmetyków w jednym opakowaniu. Róż, bronzer i rozświetlacz. Dla mnie jest to duży plus, ponieważ przy częstych podróżach i wyjazdach nie muszę zabierać ze sobą kilku osobnych pudełek.



8. Puder sypki transparentny-wydajne opakowanie, bardzo dobrze matuję. Nosze go ze sobą do pracy. W połączeniu z pędzlami firmy NANSHY, nadkłada się naprawdę rewelacyjnie.



Pędzle dostępne są —> TUTAJ
Sprawdźcie też stronę EVELINE i znajdźcie odpowiednie dla siebie kosmetyki.



Życzę miłego dnia, kisS.


















5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz♥

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny