poniedziałek, 19 września 2016

BROWN





Witajcie w poniedziałek jak samopoczucie po weekendzie? Mój był dość intensywny i pracowity. Praktycznie cały spędziłam w pracy... Dobrze, że następny mam cały wolny:)
Być może pogoda też się do mnie uśmiechnie i zbyt drastycznie się nie zmieni, bo chciałabym jak najdłużej wskakiwać w lekkie, zwiewne ubrania. Chociaż nie ukrywam, że nie mogę się trochę doczekać zakładania na siebie ciepłych, długich swetrów i płaszczy. Trudno mnie zadowolić, najchętniej chciałabym mieć wszystkiego po trochu. Chyba każda kobieta czasami tak ma, prawda? :)

Pozwólcie, że dziś się nie będę rozpisywać... muszę zregenerować swoje siły po nocnym dyżurze.
Życzę dobrego tygodnia i wpadajcie na mojego instagram'a <3.
kiSS P. 


                Kombinezon - KLIK
Buty - KLIK







11 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz♥

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny