czwartek, 1 września 2016

BE ALWAYS HAPPY







Dziś powiem o tym czego nie lubię, co mnie denerwuję i wcale nie chodzi o to, że mam ciężki charakter. Właściwie to jasne, że mam. W końcu jestem urodzona w pierwszej połowie listopada. Czyli ogólnie rzecz biorąc jestem Skorpionem. Nie jest mi ani trochę przykro z tego powodu, że moja osobowość jest jaka jest. Wręcz przeciwnie, jestem zadowolona z tego, że potrafię głośno powiedzieć co mi w danej sytuacji nie odpowiada. Na totalnym luzie. Często słyszę opinię, że mam zdrowe podejście do wielu spraw, czy nawet do sytuacji stresogennych. Wychodzę z założenia, że nie mam czasu i tym bardziej ochoty na przejmowanie się głupotami. Nie rozumiem też ludzi, którzy biorą do serca dosłownie wszystko. Zero selekcji informacji. Co może trafić do głowy, a co należy wypuścić drugim uchem. Stoją na baczność przed przełożonym, bojąc się powiedzieć choć słowa. A swoje zdanie wyrażają tylko pod nosem do koleżanki stojącej obok. Totalnie tego nie rozumiem.  Dlaczego popadamy w takie skrajności? Czemu poczucie własnej wartości maleję do minimum. To my jesteśmy kowalami własnego losu i jeśli sami nie zadbamy o swoje, nikt inny tego nie zrobi. Nie warto poświęcać się dla ludzi, którzy nas wykorzystują, manipulują nami i tylko od nas wymagają. Nie motywują, nie pozwalają iść dalej. Pamiętajmy, że w życiu należy otaczać się tylko takimi ludźmi, którzy nie podcinają naszych skrzydeł. 

goodLife. 








Pamiętajcie o zniżce % !


( -15% na wszystko ) w TIMEANDMORE 
 Ważny do 5.09.2016 ! 

hasło : __polajna 



DRESS - ZAFUL <-- KLIK  | ZEGAREK - TIME&MORE <-- KLIK

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz♥

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny