piątek, 25 listopada 2016

NOVEMBER IN MY MAKEUP BAG






Cześć! Dzisiejszy wpis to lista moich listopadowych nowości kosmetycznych. To część moich nowych kuferkowych lokatorów. Doszłam do wniosku, że są warte tego, aby wspomnieć o nich kilka słów, tym bardziej że jakiś czas temu dostałam kilka wiadomości, w których prosiliście o taką tematykę.



Więc zaczynamy ! : -)


Pierwszy produkt, z którym szczerze powiedziawszy mam pierwszy raz do czynienia. Część pewnie go doskonale zna, dla innych jest zupełną nowością. Produkt bardzo ciekawy i cieszący się bardzo dobrą opinią.

Rękawica do demakijażu tylko z użyciem wody. Dla mnie nowość, bo od kiedy pamiętam używałam płynu. Niemożliwością było zmycie mocnego makijażu tylko przy pomocy H2O. Duża, siwa-przeznaczona jest do raczej mocniejszego makijażu. Dzięki swojemu precyzyjnemu wykonaniu dociera nawet do najmniejszych zakamarków i usuwa nawet najmniejsze ślady make-up. W mniejszym opakowaniu znajdują się mini rękawiczki na palec. Wczoraj było testowanie-całość mogliście obejrzeć na moim snapie. Przekonałam się, że faktycznie działa, więc dlatego postanowiłam podzielić się swoim zdaniem z Wami. Całość możecie znaleźć tutaj --> SKLEP GLOV








Jak dbać o włosy? W tym szczególnym okresie, kiedy są osłabione i narażone na wypadanie? Ja postawiłam na kosmetyki z firmy Schwarzkopf. Moje włosy, od kiedy maksymalnie próbowałam je rozjaśnić, są w strasznie złej kondycji. Łamliwe, kruche, bez jakiegokolwiek blasku. Testowałam już masę kosmetyków, ale teraz postanowiłam skorzystać z pomocy stylisty. Produkty tej linii zainteresowały mnie tym, że skutecznie oczyszczają i odbudowują włos. A co ważne, tworzy nowe połączenia we włóknie włosa. Po pierwszym użyciu zarówno szamponu jak i odżywki, od razu zauważyłam różnicę. W skład zestawu oprócz wyżej wymienionych preparatów wchodził także żel w którego składzie znajduje się mieszanka olejków: arganowy, z maruli, z róży i z opuncji figowej. Nakłada się go na suche włosy, omijając nasadę włosa. Nadaję on piękny połysk, zapewniając idealne wykończenie pielęgnacji. Zajrzyjcie na stronę : SCHWARZKOPF tam znajdziecie masę produktów i z pewnością łatwo dopasujecie je do swoich potrzeb. Zachęcam też do wzięcia udziału w konkursie ---> http://www.strongbonds-stories.com/pl/ w którym można wygrać wycieczkę do LA! 






Krem na dzień i na noc z YVES ROCHER. Dla mnie totalny odlot. Skóra po nich jest bardziej jędrna, pełna blasku. Odkryłam je dzięki próbce, jaką znalazłam w jednej z gazet. Od razu pobiegłam, bo całe opakowania. W jego składzie możemy znaleźć wyciąg z przypołudnika kryształowego, nazywany Rośliną Życia. Pobudza ona w skórze mechanizmy komórkowe do przeciwdziałania zmarszczkom. Guma z akacji przywraca jędrność pobudzając syntezę kolagenu i kwasu hialuronowego. Możecie do znaleźć tutaj ---> YVES ROCHER





Paletka od Sleek, a właściwie od Cocolita. Prezentowałam ją Wam jakiś czas temu na snapie, gdy robiłam openbox całej przesyłki. Ta paletka to zdecydowanie moje odcienie. Bardzo neutralne i świetnie nadające się do makijażu codziennego. Świetnie utrzymują się na powiece, co dla mnie jest dużym plusem. Bo jednak mimo 12godzin w pracy, nadal mogę wyglądać jak człowiek : -) Paletkę znajdziecie tutaj ---> COCOLITA




Piękny, śnieżnobiały uśmiech. Kto o nim nie marzy... Wybielanie zębów u stomatologa to najbezpieczniejsza opcja, ale też nie ukrywajmy-dość kosztowna. Kiedyś używałam białej perły, ale niestety ta, która obecnie jest dostępna jest bardzo słaba. Postanowiłam przetestować zestaw od STYLEWHITE. Po kilku zastosowaniach zauważyłam różnicę. W pełni bezpieczny dla szkliwa skutecznie wybiela zęby, usuwa plamy i przebarwienia no i przede wszystkim w jego skład wchodzą tylko naturalne składniki. Cały zestaw znajdziecie tutajj ---> STYLEWHITE


Piękna, zdrowa opalenizna? Tylko z FakeBake!

Zero plam, rewelacyjnie się rozprowadza na skórze, nie pozostawia śladów na ubraniach ! Moja alternatywa solarium. No i co najważniejsze ? Jest baaardzo wydajny!

Możecie znaleźć go na stronie sklepu ->FakeBake




Lubicie ładnie pomalowane oko? Wykorzystując przy tym najlepsze produkty? Świetnie! Mam dla Was super rozdanie, w którym do zgarnięcia będzie zestaw pędzli do makijażu oczu <3Szczegóły najdziecie na moim profilu na instagramie ! 

Buziaki ! 

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz♥

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny