poniedziałek, 16 stycznia 2017

CLASSIC LOOK






Dziś na blogu gości mój ulubiony, najprostszy look. Czyli klasyczny płaszcz w stonowanym szarym odcieniu i mega lekkie adidasy z siateczki. Wiecie, że w Ebutik możecie kupić obuwie takich marek jak Reebok, Adidas czy Nike w super niskich cenach? 
Koniecznie sprawdźcie link: KLIK KLIK KLIK !!!


Wracając do zestawu, całą stylizację postanowiłam przełamać pastelowym, pięknym sweterkiem w kolorze babyblue i poszarpanymi jeansami. Obowiązkowo musi być ogromny szal. Jest to dla mnie absolutny must have każdego chłodniejszego dnia <3  Look bardzo klasyczny,codzienny i trochę bardziej wiosenny. Ewidentnie na wszelkie sposoby próbuję chyba przyciągnąć wiosnę jak najszybciej :) 

Dajcie znać jak Wam się podoba całość <3 

Płaszcz - BONPRIX 














5 komentarzy:

  1. twoja stylizacja bardzo przypadła mi do gustu, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi dear,
    I like your cozy outfit and your shoes are fab
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie zestaw nic dodać nic ująć, jest super ! uwielbiam szarości <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny