sobota, 6 sierpnia 2016

ABOUT ME








Cześć w dzisiejszym poście chciałam troszkę napisać o sobie. Część z Was zna mnie osobiście, część poznaje mnie, moją osobowość z bloga czy instagrama. Zapraszam więc do zapoznania się z kilkoma faktami o mnie. Może znajdziemy kilka cech, które nas łączą ?:) 

Buziak, Pola ;-) 


1. panicznie boję się owadów i pająków! jeśli zobaczę któreś z tych stworzeń, popadam w panikę. jeśli mam przy tym coś pod ręką, automatycznie ląduję to na podłodze. 
2. najlepiej zasypia mi się tylko na prawym boku, kołdrę muszę mieć naciągniętą pod same uszy,a stopy szczelnie okryte. wyglądam niczym kokon. 
3. jeśli spodoba mi się jakaś piosenka, potrafię jej słuchać w kółko.
4. nie lubię długo na coś czekać, najlepiej chciałabym mieć wszystko na 'już'. 
5. fascynują mnie tatuaże. małe, duże, kolorowe, tradycyjne. wydziarani ludzie są COOL ! 
6. nie znoszę NOSIĆ RAJSTOP, robię to tylko w ostateczności.
7. jestem uzależniona od kupowania butów, szminek i kubków <3 
8.  filiżanka kawy na dobre rozpoczęcie dnia to podstawa. niestety nie zawsze daję to gwarancję, że owy dzień będzie udany. 
9. lubię zapach wiosny i paliwa, lecz tankować nauczyłam się kilka miesięcy temu. 
10. uwielbiam tort cookies od sowy. 
11. jestem organizmem ciepłolubnym , nie znoszę zimy i jesieni. 
12. miewam dziwne połączenie smaków. ser z bitą śmietaną albo ogórki kiszone zagryzane czymś słodkim. 
13. kocham białe, słodkie wino. prawie codziennie wypijam jedną lampkę. nie, nie popadam w alkoholizm. 
14. moja ulubiona zupa to krem z pomidorów z dodatkiem świeżej bazylii oraz żurek w chlebie. 
15. nie potrafię pływać i mam ogromny lęk wysokości. 
16. kocham podróże. zwiedziłam już Hiszpanię, Włochy, Holandię, UK, Grecję, Litwę, Czechy i Węgry. Moim największym marzeniem jest wyjazd do USA. 
17. chciałabym mieć psa - westa bądź maltańczyka. 
18. mój ulubiony serial to Magda M. obejrzałam już go kilkanaście razy. 
19. ulubione kwiaty to piwonie i słoneczniki. 
20. czasami nie potrafię ugryźć się w język. zawsze głośno mówię co mi się nie podoba. 

bluza - GreyMouseFashion <-- jeśli cenicie sobie dobrze wykonane ubrania i lubicie wyglądać oryginalnie, klikajcie! 







2 komentarze:

  1. z piosenkami mam to samo :) tę którą mi się spodoba ♥ katuje w kółko :)
    Pozdrawiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię zacząć dzień od filiżanki kawy- szczególnie latte:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny