niedziela, 22 czerwca 2014

WHITE AND STRIPED


Jak ten czas szybko mija, jestem w szoku! Z racji tego, że już lada chwila wakacje, jutro ostatni dzień w mojej pracy. Trochę mi szkoda, bo bardzo polubiłam to miejsce. W gruncie rzeczy człowiek bardzo szybko się przywiązuję do otoczenia i ludzi z którymi przebywa. Za jakiś czas czeka mnie ten okres którego najbardziej nie lubię, ponieważ wywołuję to u mnie lęk i może nawet odrobinę stresuję. Mam na myśli, rozpoczęcie nowej pracy i całej otoczki z tym związanej. Póki co ze wszystkich sił próbuję przegonić złe myśli i nastawiam się pozytywnie.  A także odliczam dni do moich przepięknych wakacji <3 Jeszcze 8 !
Pamiętajcie, że jutro jest DZIEŃ OJCA, nie zapomnijcie o życzeniach :)

Lubicie poszarpane szorty ? Ja uwielbiam. Nawet nie zliczę spodni, które w ten sposób 'potraktowałam'. Nadają się idealnie na upalne dni i z pewnością znajdzie się dla nich miejsce w walizce. Kolejną moją słabością są pasiaste ubrania. Bluzki, sweterki, sukienki ile tego jest w mojej szafie. Z białymi dodatkami tworzą delikatne i bardzo kobiece połączenie.




Dziś gościnnie towarzyszyła mi moja ukochana suczka Tracy

Całuję 



                 Zapraszam także na mojego FACEBOOK'A














37 komentarzy:

  1. Sunia piękna :). Szorty bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sexy kochana!! czad

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ładnie! szorty krociutkie ,ale Ty wygladasz w nich bosko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw, a szorty sa swietne, choc jak dla mnie za krótkie no ale ja juz nastolatką ani dwudziestolatka nie jestem ;)

    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz Polajna :) Świetna stylizacja, wiesz wiesz :) Uroczy piesek - pozdrowienia dla psinki od Freda :)

    Do zobaczenia za kilka dni :*

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna stylizacja :))
    świetne zdjęcia
    no i psiurek :)) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cool short dear!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja szukam pracy i nie mogę znaleźć :(
    Szorty i spodnie kocham jak są poszarpane, bardzo podoba mi się torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. You look fantastic! I love your dog!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny makijaż brwi!
    ładnie Ci w bieli :) nie każdemu dobrze w jasnościach - zazdroszczę, bo Tobie bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ! <3 Swego czasu także nie byłam przekonana do jasnych kolorów, ale obecnie jestem w nich zakochana po uczy :)

      Usuń
  11. Zestaw świetny! Obserwuję z ogromną przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie zestawy lubię bardzo :) Piękne spodenki i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. TOREBKA *o*

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://barwne-stylizacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Me encanta el pantalón y las slippons. Te queda genial el look
    @AndreeaCarro www.MiPerchaPesa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne te szorty! powodzenia w nowej pracy i trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne szorty , w jakie okolice sardynii sie wybierasz moze gdzies blisko gdzie ja mieszkam :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/cekiny.html

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna torebka i buty slip-on ♥super pies:)


    http://im-mer.blogspot.com/2014/06/water-and-bornprettystorecom.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie kupiłaś butki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W małym prywatnym sklepiku. Ale na allegro są także :)

      Usuń
  19. cool short and bag dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi Pola!!! I like very much this casual outfit....especially your stripes shirt!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  21. Poszarpane spodnie są cudowne <3 Świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam,
    http://instagram.com/stylevitaemeae

    OdpowiedzUsuń
  22. skąd szorty? Są boskie takie jak uwielbiam! Poza tym masz piękny makijaż kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cały zestaw super ze sobą współgra !!
    A suczka cudna :*

    OdpowiedzUsuń
  24. jaki piękny piesia <3 +dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż

    www.klauddkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super look. Obserwuję i zapraszam do siebie:)
    http://callmegabrielle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny